DİJİTAL PAZARLAMA EKİBİMİZ İLE İLETİŞİM STRATEJİNİZ ARTIK DAHA GÜÇLÜ

Filmup Creative ‘in sizler için hazırlayacağı yaratıcı ve farklı reklam prodüksiyonlarını, alanında uzman digital pazarlama ekibimizden alacağınız profesyonel destekle doğru pazarlama tekniklerini kullanarak hedef kitlenize ulaştıracaksınız.

Dijital pazarlama, TV, radyo, gazete gibi geleneksel ve kitlesel medya kanallarından farklı olarak internet ve diğer interakrif araçları kullanarak markanızı destekler ve ticari itibarınızı sağlamlaştırır.

Dijital Pazarlamada Hangi Kanallar Kullanılabilir?

İçerik Pazarlaması: Web sitenizde,bloglarınızda, sosyal medya kanallarınızda ve reklam hesaplarınızda oluşturmuş olduğunuzu metin, görsel ve videolar aslında sizin dijital kanallar üzerindeki içerik pazarlamanızın bütününü oluşturmaktadır. Bu yönüyle de içerik pazarlaması dijital pazarlama çalışmalarınızın temelini oluşturduğundan oldukça detaylı ve hedef kitlenize göre özelleştirilmiş şekilde ele alınması geren bir stratejik başlıklarının başında gelmektedir.

Sosyal Medya Pazarlama: Sosyal medya pazarlama ile her gün milyonlarca kullanıcının aktif olduğu Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, YouTube gibi farklı mecralarda işletmenizi hem organik şekilde hem de sponsorlu içeriklerle hedef kitlenize ulaştırabilirsiniz. Hedef kitlenize özel içerikler oluşturarak onlarla etkileşime geçebilir, marka bilinirliğinizi güçlendirebilir ve müşteri ilişkilerinizi hızlı bir şekilde yönetebilirsiniz.

Influencer (Fenomen) Pazarlama: Özellikle YouTube, Facebook, Instagram, Snapchat gibi sosyal medya mecralarının tüketicilerinin satın alma davranışlarına etkisinin artışıyla birlikte influencer pazarlama kavramı dijital pazarlama çalışmaları arasında önemli bi yer almaya başlamıştır. Başlangıçta yüksek takipçili hesaplar üzerinden ürün ve hizmet deneyimi paylaşımına dayalı olan influencer pazarlama çalışmaları zamanla mikro ve nokta atışı hedefli daha az ama etkili takipçi sayısına sahip fenomenler üzerinden yürütülmeye başlanmıştır.

İnternet Reklamları: Aynı zamanda çevrimiçi reklamcılık olarak da bilinir. Anahtar kelimelerle yapılan özel hedeflemeler sayesinde kullanıcılar Google ve Yandex gibi arama motorlarında tam da markanızın sunduğu hizmeti/ ürünü araken, arama sonuçları sayfasının belirli bölümlerinde sponsorlu olarak reklamlarınızı gösterebilmenizi sağlar. Bununla birlikte internet kullanıcılarına herhangi bir web sitesinde gezinirken haber okurken de görsel reklamlarınızı gösterebilirisiniz.

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO): Web sitenizi veya bloğunuzun arama motorlarının istediği kriterlerine uygun hale getirilerek hedeflenen aramalarda yükseltilmesiyle arama motoru optimizasyonu yapmış olursunuz.

Dijital Pazarlamanın Öne Çıkan Özellikleri Nelerdir?

  • Düşük maliyetlere daha çok kişiyle anlık ve kişiselleşitrilmiş iletişim kurulabilmesi
  • Veri kullanımı sayesinde reklamların ve paylaşımların kişiye özel mikro hedefli yayınlanabilmesi
  • Dijitalin sağladığı esneklik ve çeviklik sayesinde tanıtım çalışmalarının hızlıca kurgulanıp, hızlı yayına alınabilinmesi hatta acil durumlarda anlık olarak değişikliğe gidilebilmesi
  • Veriye dayalı olmasıylareklam ve tanıtıma ayrılan bütçenin etkin yönetilebilmesi, ölçümlenebilmesi ve sürdürülebilir bir optimizasyon sağlaması
  • Yüksek hedeflenebilirliğiyle reklam bütçesi düşük işletmelerin de piyasada rekabete girebilmesini sağlaması