Sizde doğru kurgulanmış bir reklam filmi ile markanızın çok geniş bir tüketici kitlesine hızlı bir şekilde ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
İyi Bir Ön Hazırlık: Reklam filmine konu olacak markanın veya ürünün hedef kitle tespiti yapılarak farklı,ilgi çekici fikirle yola çıkılmalıdır.Reklam filminde oyuncu,mekan,kostüm,dekor,müzik kurgusu ve seçimleri ön hazırlık aşamasında oluşturulmalıdır.
Güçlü Senaryo: Reklam filmi kısa sürede en çarpıcı mesajın verilmesi ve tüketicilerin algılarının yönetilmesidir. Bunu sağlamak için de güçlü bir senaryo oluşturulmalıdır. Yaratıcı, akılda kalıcı, çarpıcı ve aynı zamanda kolay anlaşılabilir senaryolarla yola çıkılmalıdır.
Kaliteli Prodüksiyon: Reklam filminin prodüksiyon aşaması oldukça önemlidir. Senaryoyu en çarpıcı şekilde ekrana taşıyabilecek son teknoloji ekipmanların, çekim tekniklerinin doğru seçilmesi reklam filmine hayat verir.
Günümüzde sosyal medya reklamı çokça yaygın olduğu için sosyal medya reklam çekimi dikkatleri çeken bir konudur. Başarılı ve etkili bir reklam videosu çekimi gerçekleştirmek için bazı noktalara dikkat etmek gerekir.
Hedef kitleyi anlamak, reklam videosu çekimi sırasında en temel noktadır. Reklamın konseptini ve mesajını belirlemede çok önemli olan hedef kitleyi belirlemek için reklam filmi çekimi öncesi yaş, cinsiyet, ilgi alanları ve satın alma alışkanlıkları gibi faktörler üzerinde durulmalıdır. Özellikle sosyal medya reklamı için gerekli olan bu tespit çalışmasını gerçekleştirmek sosyal medya reklam çekimi için başarı sağlayacaktır.
Konsept; açık, öz ve etkili olmalıdır. Reklamın harekete geçirici mesajını etkili bir şekilde iletmelidir. Bu nedenle reklam videosu çekimi öncesi güçlü bir konsept geliştirmek gerekir.
Reklam videosu çekimi ve sosyal medya reklam çekimi öncesinde çekim yerini planlamak gereklidir. Konum, reklamın özellikle de günümüz şartlarında sosyal medya reklamının önemli bir parçasıdır ve reklamın konseptini desteklemeli ve görsel çekiciliğini artırmalıdır. Reklam filmi çekiminin başarılı olması adına çekim yerini seçerken aydınlatma, arka plan ve erişilebilirlik gibi faktörleri göz önünde bulundurmak gerekir.
Senaryo, reklamın temelidir ve iyi yazılmış ve ilgi çekici olmalıdır. Komut dosyası, reklamın ana mesajını ve harekete geçirici mesajını etkili bir şekilde iletmelidir.
Reklamdaki yetenek, reklamın ana mesajını ve harekete geçirici mesajını etkili bir şekilde iletebilmelidir. Oyuncu seçiminde görünüş, oyunculuk yeteneği ve dil becerileri gibi faktörleri göz önünde bulundurmak reklam filmi çekimini başarıya taşıyacaktır.
Çekim için ekipman seçerken kamera kalitesi, aydınlatma ve ses ekipmanı gibi faktörleri göz önünde bulundurmak şarttır.
Kurgu, ses tasarımı ve görsel efektleri içeren post prodüksiyon yani üretim sonrası süreç, reklamın görsel çekiciliğini ve etkinliğini artırmalıdır.
Reklam yayınlanmadan önce hedef kitlenin temsili bir örneğiyle test edilmeli ve yayınlanma öncesi reklamı iyileştirmek adına geri bildirimler alınmalıdır.